Tuesday, March 3, 2009

One of These Things....

I translated the mailing list for the school news bulletin. One of these names is not like the other.

Gim jeong sun, seok seong yu, choe seon mi, jeon seok hwan, yi yeon ok, gang young this, gim bin, bak hye jeong, yang gyeon gah, gwak myeong hun, jeon mi hyeon, yim yeon gsuk, baek eun jin, eom guk hui, seong yeon ok, nam mi hye, seo gi young, gim cheol, yi ji hui, jeong seon gim , gim eun ju, chaeg yeong hwa, an na rae, jo ju in, gang su in, gim jeong ah, Kim Jung-mi, yi ah young, bak hye young, brandon, yi sang cheol, jeong in suk, jeong eun ji, gim yong hwan, bak jeong ja, jang eun su, yi hyeon ji, gim yun jeong, yang cheol sun, yi su sik, son seung hui, torture Jung


In addition, some boys were caught smoking yesterday and today apparently, because I see them being punished. They were made to call their parents yesterday and the teacher kept smelling their fingers.

No comments: